Ο κόσμος είναι μια σφαίρα μαγική
που πάει του χαμού αν δεν πετάξει ο άνθρωπος
αν δεν μπορεί να δει το διάφανο αστραφτερό γυαλί της.
Γι’ αυτό κι εγώ διαλαλώ
αυτή την καθαρότητα που ούτε στιγμή δε φυλακίζεται
κι έμαθα απ’ τα πουλιά
τη διψασμένη ελπίδα,
τη σιγουριά και την αλήθεια του πετάγματος.
PabloNerouda
Συναδέλφισσες/οι
Σύσσωμος ο κλάδος μας αυτή τη στιγμή δίνει μια μάχη υπεράσπισης του δημόσιου και δωρεάν σχολείου, των αξιοπρεπών εργασιακών σχέσεων αυτών που εργάζονται σε αυτό, τη διαφύλαξη του ενιαίου χαρακτήρα του ενάντια στον κατακερματισμό της γνώσης, όπου η χαρά της δημιουργίας κυριαρχούν και δεν είναι κουτάκια σε δείκτες και κριτήρια.
Όλοι γνωρίζουμε πως ήδη στα κράτη που εφαρμόστηκε η αξιολόγηση οδήγησε σε κατηγοριοποίηση των σχολείων. Σε άλλες περιπτώσεις επέφερε κλείσιμο σχολείων όπως στις ΗΠΑ (βλέπε DianeRavitch), ή μετέτρεψε τη λειτουργία των σχολικών μονάδων σε γραφειοκρατικούς μηχανισμούς επιφορτίζοντας στους εκπαιδευτικούς με επιπλέον γραφειοκρατικές – διοικητικές διαδικασίες εις βάρος της παιδαγωγικής λειτουργίας. Επιπλέον, δημιούργησε όρους ανταγωνισμού και επιχειρηματικότητας ακυρώνοντας τις δυνατότητες και ευκαιρίες ανάπτυξης και καλλιέργειας κλίματος συνεργατικότητας και παιδαγωγικής ελευθερίας.
Συνάδελφοι νεοδιόριστοι καλούνται ή έχουν καλεστεί για ατομική αξιολόγηση εκβιαστικά με όχημα τη μονιμοποίησή τους -μερικοί εκ των οποίων έγιναν αποδέκτες εγγράφων «ακύρωσης» των μονιμοποιήσεών τους και εν συνεχεία αντίστοιχοι Διευθυντές-ντριες / Προϊστάμενοι-ες νηπιαγωγείων θα καλεστούν καταρχήν να αξιολογήσουν τους συναδέλφους στο πεδίο β , και κατόπιν να αξιολογηθούν και οι ίδιοι-ες σύντομα. Η επιβολή κλίματος φόβου διαμέσω των εγκυκλίων του Γ.Γ του Υπουργείου Παιδείας για «καθαιρέσεις στελεχών» είναι κενά περιεχομένου, τη στιγμή που ακολουθούμε τις νομικά κατοχυρωμένες αποφάσεις της ΔΟΕ, αλλά και γνωρίζοντας ότι σε ένα μεγάλο αριθμό Νηπιαγωγείων (μονοθέσιων πρωινής λειτουργίας) οι Προϊσταμένες/οι έχουν τοποθετηθεί με ανάθεση και βρίσκονται υπό καθεστώς εντατικοποίησης λόγω της αυξανόμενης γραφειοκρατίας που αφαιρεί ώρες από το παιδαγωγικό τους έργο.
Αυτή τη στιγμή όλος ο κλάδος των εκπαιδευτικών δίνει μια μάχη η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα από το ΔΣ της ΔΟΕ και την ολομέλεια προέδρων της ΟΛΜΕ και την οποία ομόψυχα οφείλουμε να υπερασπιστούμε.
Συντασσόμαστε και υλοποιούμε άμεσα τις αποφάσεις της ΔΟΕ.
Τη Δευτέρα υπογράφουμε μαζικά στο σχολείο μας και πρωτοκολλούμε τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία-αποχή . Η απεργία – αποχή της Δ.Ο.Ε. καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση όπως από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κ.λπ. Η παραπάνω δήλωση θωρακίζει τους συναδέλφους με την κάλυψη που προσφέρει η συμμετοχή σε μια νομικά κατοχυρωμένη και νόμιμη ενέργεια και αρκεί να καταχωρείται στο πρωτόκολλο του σχολείου.
Ενημερώνουμε τους γονείς για τις επιπτώσεις της αξιολόγησης στο Δημόσιο Σχολείο, προωθώντας προς γονείς το γράμμα της ΔΟΕ, και όπου είναι δυνατόν διοργανώνουμε εκδηλώσεις μαζί με γονείς.
Ενημερώνουμε άμεσα το Σύλλογο Εκπαιδευτικών της περιοχής μας μόλις έχουμε ατομικό κάλεσμα για αξιολόγηση προκειμένου να παρέμβει. Ήδη υπήρξαν παρεμβάσεις από Πρωτοβάθμιους Συλλόγους
Συμμετέχουμε στις ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις που διοργανώνονται από το ΔΣ της ΔΟΕ με τους νεοδιόριστους συναδέλφους και με τους Συμβούλους με αρχή την Τρίτη 14/2/2023 στις 6.30 μ.μ. ώστε να ενημερωθούμε πλήρως για το περιεχόμενο των νομοθετημάτων και τις επιδιώξεις της κυβέρνησης.
Ζητάμε από τους Σ.Ε.Π.Ε. όλης της χώρας διοργάνωση ενημερωτικών συναντήσεων σε συνεργασία με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε που να εξασφαλίζεται η συμμετοχή και μελών του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Αναρτούμε τα ενιαία κείμενα της Δ.Ο.Ε. για την αυτοαξιολόγηση της Σχολικής μονάδας ώστε να μην είναι δυνατή η κατηγοριοποίηση των σχολείων μας
Την Τετάρτη 15/2 ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ,ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου