Αξιολογείστε και κρίνεστε ανεπαρκείς:
- Όταν καθημερινά αυξάνετε τη γραφειοκρατία.
- Όταν καθημερινά επιβάλλετε νέους ρόλους (υπεύθυνος κτιρίου, σεισμού, bullying, COVID, ιστοσελίδας, σχολικού κανονισμού, σχολικής ζωής, ενδοσχολικής επιμόρφωσης, διατροφής, εκπαιδευτικού υλικού, φαρμακείου, οικονομικών, δήμου και πολλά άλλα που αναφέρετε), αντί να μειώνετε το βάρος εργασίας προς όφελος της ποιότητας του εκπαιδευτικού προγράμματος και του απαιτούμενου χρόνου για κάθε παιδί.
- Όταν, κατά την περίοδο της πανδημίας, αυξάνετε τον αριθμό των παιδιών ανά τμήμα από 22 σε 25 αντί να τον μειώνετε, ώστε να εξασφαλίσετε ένα πιο ποιοτικό πρόγραμμα και αρκετό χρόνο για όλα τα παιδιά.
- Όταν κλείνετε το σχολείο επειδή αντιμετωπίζω ασθένεια και δεν έχετε προσλάβει επαρκές προσωπικό.
- Όταν δεν έχετε ανακαινίσει ή ακόμη κατασκευάσει νέα σχολεία και συνεχίζετε να στοιβάζετε τα νήπια σε ακατάλληλα κτίρια και προκάτ.
- Όταν παραμελείτε την ανάγκη επισκευής ή μετεγκατάστασης του κτιρίου, και αντιμετωπίζετε αυτό ως ευθύνη μόνο των δήμων.
- Όταν μιλάτε για ανάπτυξη αλλά δεν έχετε δημόσιο πρόγραμμα ανέγερσης σχολείων.
- Όταν με αφήνετε μόνη/ο σε ένα κτίριο με 25 νήπια 4-6 ετών και αρνείστε την ευθύνη όταν κάτι κακό συμβεί, όπως συνέβη στα Τέμπη.
- Όταν έχω παιδιά που χρειάζονται εξειδικευμένη υποστήριξη και εσείς δεν προσλαμβάνετε το απαιτούμενο προσωπικό.
- Όταν για τη δημιουργία ενός τμήματος ένταξης απαιτούνται τρεις γνωματεύσεις, αντί να λαμβάνετε υπόψη την ανάγκη του παιδιού και την αίτηση των γονιών με πιο εποικοδομητικό και ευέλικτο τρόπο.
- Όταν δεν αμείβετε τις τουλάχιστον 40 υπερωρίες στο διοικητικό έργο.
- Όταν επιβάλλετε τις ανάγκες του σχολείου σε γονείς και δήμους αντί να τις υποστηρίζετε.
- Όταν απειλείτε, λοιδορείτε και επιβάλλετε τον φόβο των δικαστηρίων αντί να υποστηρίζετε και να επιμορφώνετε.
- Όταν την ανάγκη για σταθερή επιμόρφωση για όλες και όλους, την μετατρέπετε σε τιμωρητική, ατομική υπόθεση!
- Όταν προτιμάτε μετρήσιμες έννοιες αντί για την ανάπτυξη των προσωπικοτήτων.
- Όταν δεν λαμβάνετε μέτρα για αντισεισμικό έλεγχο και η ασφάλεια των παιδιών δεν είναι προτεραιότητα.
- Όταν δημιουργείτε εκφοβιστικό κλίμα αντί να προάγετε τη συνεργασία και τον ανοιχτό διάλογο.
- Όταν οι εργασιακές συνθήκες γίνονται επιβαρυντικές και δεν παίρνουμε τον απαραίτητο χρόνο ανάπαυσης.
- Όταν δηλώνετε στη Βουλή «Πάντως, τα καθήκοντά τους (οι νηπιαγωγοί)τα κάνουν άριστα και χωρίς να παραπονιούνται»
- Όταν προσθέτετε ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα στο νηπιαγωγείο χωρίς να με συμβουλεύεστε αφού δε γνωρίζετε πως λειτουργεί το νηπιαγωγείο
- Όταν την εμπειρία μου,την αρμοδιότητα μου και εντέλει την ειδικότητα μου στον τρόπο λειτουργίας τα κάνετε σκουπίδια με όλα αυτά και με τον τρόπο που τα εισάγετε.
- Και τέλος, όταν ξέρουμε ότι αξιολόγηση σημαίνει εισαγωγή voucher και ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.
Αξιολογήθηκες από την/τον Νηπιαγωγό, και δη την/τον Προϊσταμένη/ο, που τώρα με απειλείς, παράνομα και πάλι, με αντικατάσταση επειδή συμμετέχω στην Απεργία-Αποχή, από το απίθανο γραφειοκρατικό τέρας της δικής σου αξιολόγησης!
Επειδή συμμετέχω/ουμε και ασκώ το μοναδικό, εν τέλει, δικαίωμα των εργαζόμενων ανθρώπων.
Γιατί, η απεργία, είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ μας και θα ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ να το ασκούμε!!!
Και σε ό,τι αφορά δε, την απειλή αντικατάστασης, απαντάμε: ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΟΡΙΣΕΤΕ!!! Ανάμεσα στο να ζήσουμε σε ακόμη χειρότερες εργασιακές συνθήκες και να αντιμετωπίσουμε τις απειλές σας, προτιμάμε το δεύτερο.
Μέσα από τους Συλλόγους μας και την Ομοσπονδία, που χάρη στις μαζικότερες Γενικές Συνελεύσεις των τελευταίων 27 χρόνων, αναγκάστηκε να κηρύξει νέα Απεργία-Αποχή, θα συνεχίσουμε τον αγώνα για το Νηπιαγωγείο των όλων, των ίσων και διαφορετικών!!!
ΡΑΝΤΕΒΟΥ:
ΤΕΤΑΡΤΗ 10/4/2024 ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ ΣΤΙΣ 19:00 και στο zoom https://us06web.zoom.us/j/88405754821
ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΟΕ στο link https://youtu.be/DLFAFnIK558
ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬Λινκ για ενημέρωση
Πύργος: Νηπιαγωγός λιποθύμησε στην τάξη – Την εντόπισε γονέας από το κλάμα των παιδιών
Α΄ Σύλλογος Αθηνών: Πρόσκληση στον μεγάλο περίπατο στα νηπιαγωγεία του Ζωγράφου: Να λυθεί επιτέλους το κτιριακό πρόβλημα!
Συντονιστικό Νηπιαγωγών: Μείωση ωραρίου ανάλογα με τα έτη υπηρεσίας και όχι σύμφωνα με την οργανικότητα του σχολείου – Υπολογισμός του ωραρίου των Νηπιαγωγών με τρόπο ανάλογο με αυτό των υπόλοιπων εκπαιδευτικών
Συντονιστικό Νηπιαγωγών: Πρόταση για προσθήκη τμήματος εκπαιδευτικής και διοικητικής υποστήριξης νηπιαγωγείων στις διευθύνσεις εκπαίδευσης
Πρακτικά Βουλής(σ.10201-10203)
Δήλωση αλληλεγγύης μελών του διδακτικού προσωπικού του Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. στον αγώνα των εκπαιδευτικών
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου